åh, hej skitliv!

eller, egentligen är det inte sååå mycket skitliv över det hela...
om man bortser från att mina vänner inte vill umgås med mig och att min styvsyster vill slå ihjäl mig. eller nej, hon "vill bara slå in hela ansiktet på mig".

fast jag har ju världens absolut sötaste och bästa pojkvän som kom hit med en ros idag, för att han blev lite orolig när han hade läst min blogg... och bättre man... ehm, pojk, får man leta efter tror jag. inte för att daniel och nils är dåliga, men jag tror ändå att david utan tvekan toppar alla listor.


"I'd swim across Lake Michigan
 I'd sell my shoes
 I'd give my body to be back again 
In the rest of the room  
To be alone With you 
To be alone With you
 To be alone with you" 
Sufjan Stevens är bannemig underbar!
:*

Kommentarer
Postat av: kajsaa

vem är galen nog att inte vilja umgås med dig? O:

2009-08-09 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0