Bra dag!

bra morgon, bra david-lunch, bra lektioner, bra eftermiddag/kväll.
förutom att jag imorse nästan trodde att jag såg nils i cafét o sen insåg att "nils går inte här längre". 
och förutom att mami ringde under david-lunchen, eftersom att jag hade lovat äta med henne idag, vilket jag hade glömt bort, fick liksom lite dåligt samvete över det...
och förutom att jag inte alls vill läsa filmkunskap.¨
och förutom att jag nu inte vet när jag får träffa david igen. :C

men annars äre rätt bra dag.

tänkte resten av kvällen plugga, lyssna på musik o dricka te. hurra.
börjar åtta med psykologi imorgon.

:*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, Nilskopian.. haha. Rätt kul egentligen att det finns en sån. Men han kan vara förrädisk den mannen

2009-09-15 @ 12:33:26
URL: http://sannagoeswest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0