En dag helt enkelt.

Idag... är... jag vet inte.
vaknar och det regnar. missade bussen jag tänkte ta. hade psykologi o läraren var en kvart sen. hade samhäll som jag knappt var på eftersom jag fixade så att jag slipper mitt mongohål på tisdagar och därmed slipper filmkunskap, missar etik & livsfrågor men får foto istället. och det är ju bra eftersom jag kommer kunna göra fotoläxor med david o kommer lära mig min kamera...
sen religion. kommer bli sjukt intressant. jag är pepp.
sen nk med en... bra lärare tror jag. 
o så har jag köpt mina första egna mysbyxor sen i åttan. jag gillar dem.
o så har jag fikat med elin (som fyller arton idag, grattis, jag är inte aaaaaalls avundsjuk), min andra elin, conne och lite simon med.
sen ljusbehandling. bästa sjuksköterskan ever<3!
sen hem o sen hundpromenad med hasse o sen hem till lövgrenfamiljen o prata med milla i en timme om hennes och mina ekonomiska problem. även om hennes är större än mina...
och på tal om det så har jag nog råd med USA. kanske... måste prata med david om det imorgon!

annars... så... är väl mitt liv rätt bra. 
jag har världens tveklöst bästa pojkvän, jag har underbara vänner, jag har bra familj, bästa mami atm. 

men jag saknar nils. okej att jag inte klara av o säga det, men jag klarar visst inte av att skriva det heller, för nu sitter jag här o gråter lik förbannat. fan. ska nog börja skriva brev snart. riktiga brev, på papper med penna. för hand. för att sedan skicka i kuvert med frimärke.

jag behöver nils. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0