...

Sooo... Nils har åkt. lämnat landet liksom. till den 23 maj ivf...

david har börjat skolan och ska på studentfest ikväll...

jag har inte varit på ljusbehandling, jag suger, jag vet. 

klarade ivf mitt språkprov.  

var hos heidi igår, världens sötaste ungar och ett jättefint hus.
sen pratades det lite om nils, vilket jag ju inte riktigt klarar av, så jag satt o grät o snorade en stund.

är livrädd att det finns någon lite sötare, lite roligare, lite bättre i allmänhet på högskolan... får inte hoppas på det.

borde laga klart min mat = koka färdigt spagettin och värma upp köttfärsåsen igen...



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror inte det kommer finnas någon som är"lite sötare, lite roligare, lite bättre i allmänhet på högskolan" med tanke på hur säker pojken är på sin sak.



jag håller på att packa upp mina lådor när jag kom att tänka på din blogg. så jag läser den nu sen ska jag läsa mammas.



ha det så fint! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0