RUBRIK

jag vet inte varför, återigen, varför jag riktigt skriver.
det känns bara lite bättre då.
fast jag vet itne vad somkänns bättre.
för allt känns så jävla dåligt.
det skulle kännas så jävla skönt att bara få... gör ingenting ett tag. inte känna att man behövde ta något ansvar för sig själv. eller att någon annan tog ansvar för en. 
eller att bara få dö. ett tag.
och ärligt talat så skulle jag nog dö. om jag var egoistisk. men jag är nog lite för lite egoist för att kunna dö.
för att elin skulle aldrig klara av att leva utan mig. så är det bara. 
antonia.. nej, det skulle inte gå.
det skulle dock kännas som ett asskönt punch in the face åt mina föräldrar. så att de kunde inse att det inte hjälper mig om de inte ger mig pengar aka livsglädje. eller att de tvingade mig att läsa nåt jag inte ville läsa. jag börjar ju lipa varje jävla dag bara för att jag inte vet vad jag ska ta mig till med skolan. förvånar mig inte om jag får gå om tvåan.
sen nicke. ja herregud, jag kan inte lämna honom här helt ensam. 
fan också, varför är man inte lite mer egoistisk? 

men ja, sherlock holmes är mina nya förebild "saker som jag itne känner att jag behöver veta, lär jag mig inte heller". 
Sån ska jag bli. 

Sen har jag för övrigt kommit på att jag tycker om hur jag ser ut. ja, i ansiktet då, resten... nej. 
jag skulle verkligen behöva en miljon nya klädesplagg. då skulle det kännas bättre att gå upp på morgonen om man visste att "idag är inte som igår, för idag kan jag ha nåt nytt på mig. så ser jag iaf inte likadan ut även om jag vill dö lika mycket idag som igår".
jag borde bara jobba först. så att jag har råd med nya kläder.
ja, det borde jag verkligen.
nästan vadsomhelst. som inte är McD. som helst är en butik eller ett café.
jag undrar vad det är för folk som faktiskt läser det här?
jag skriver det ju faktiskt mest bara för att det är så jävla skönt att ha någonstans att göra av med lite av det som känns som ett ton extra kläder. liksom bli av med några gram.
men ja, om det nu är någon som läser så finns det väl en anledning antar jag.

åh. nu ska jag.. dö. 
tack. 




(fan vad skönt om jag verkligen hade fått göra det)

Kommentarer
Postat av: Elin

sluta :( <3<3

2009-02-25 @ 14:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0