(rubriker är överskattat)

alltså, jag vill ju egentligen bara ha bjerre för att han är snygg. och det räknas knappt.

fast någon som är riktigt trevlig och rolig och dum i huvudet och blandar kaptenen med mjölk är bra. :D en sån skulle man ha. 




annars idag har jag fått hjälp med NK av susanne (TROR JAG FATTAR ALLT NU :O), fikat med ronja o så kom ju nicke en stund också. sen åkte jag o ronja tillmig o kollade stardust :D den var braaaa.

nu sitter jag dock ensam med min ipod och datorn då, såklart, men ingen av dem är speciellt sociala och roliga lek-kamrater.
ah, för min familj har ju bara lämnat mig lite sådär huxflux utan att säga nåt.
TACK. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0