en bild säger mer än tusen ord...

så jag tänkte samla mitt mod och kasta bort min värdighet och lägga upp lite bilder från i lördags ändå...


himla roligt med den här bilden, för de är praktiskt taget heeeeeeelt nyktra. elin rosenqvist hade just fått sitt glas. :D
himla roligt med den här bilden, för de är praktiskt taget heeeeeeelt nyktra. elin rosenqvist har just fått sitt glas... :D

nicke har runda ögon...

"DK! gör glaaaaaaasögonen dååå!"

öl-kubb! (med en kung som kung!)


öl-kubb-lag

det ÄR en bra bild!

"DU! DU! DU! DU! DU!, TA KORT PÅ OSS NU DÅ!"

men ska ni dansa med dammsugarslangen heeeeeela dagen eller?

de där två har ingen grav hjärnskada, egentligen...

akta blicken...


äre vita-t-shirt-ligan här eller?


och det var givetvis inte ALLA bilder, men det kommer fler på fb senare, jag lovar...

:*

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej dessa bilder va inte så farliga ^^. de kan få komma upp på fb.

2009-07-13 @ 14:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0