finska pinnar och elin.

det är bra att vi har en städerska.
alltså, inte bara för att det är bra att man slipper städa själv, men för att jag plockar upp grejerna från mitt golv ivf två gånger i månaden. och mami slipper sin dammallergi. C:

igår kväll var jag jättejättejättesugen på finska pinnar (kakor) så jag tänkte att jag skulle gått o köpt det idag, men sen så kom jag på att det ju är mycket roligare att baka själv. och godare.
så jag släpade mig ut i regnet och bort till willys och köpte smör, bittermandlar och mandlar. de blev faktiskt väldigtväldigt goda och jag funderar på att göra fler på lördag, med kajsa o elin, eftersom att det går så fort...

annars så har jag lekt med elin idag, det var myyyyysigt. C: vi gör ju dessvärre inte det så ofta längre... hon fick kakor till kvällsmat och sen gjorde hon ett armband och myste med min katt(!*).

bara tre dagar kvar tills david kommer hem nu, det är bäst tycker jag. C:






*elin hatar katter.


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0