Hultsfred?

Ah yea, läste upp spelschemat för hultan för mami och hon sa "du ska dit, eller du måste dit. eller alltså... vad kostar en endagsbiljett?"
Lördagens biljett kostar 850:-. vi delar på priset typ. Huuuuultan för min del meeeed. :D fast jag känner att... jag kommer tappa bort mig och ta fel tåg o grejer på vägen dit... men det blir säkert bra till slut...

annars så har jag ju varit dålig på det här skrivandet.

idag var jag med Maria nere på UM och jag kirrade tid för p-piller så att jag kanske kan minska min jäkla mensvärk så att jag slipper dö tre dagar/månad. bra viktoria! (y) när vi var klara på UM gick vi till Waynes o jag bjöd på frukostfika. har även skaffat sötrre töjning och ny piercing, bra viktoria! 

Det bli USA för mig och David i vinter också :D HURRA!  Och på tal om USA kom jag o tänka på Nils som tillsammans med David sov här inatt. myyyysigt, mysigast var att de var kvar när jag kom hem från stan. jag tycker om dem. C:

Bambambadam... ska hoppas på att elins mobil ger henne mitt sms så att hon hör av sig, för jag vill leka med henne idag. hoppas hon vill leka med mig med bara... ;o

nä, nu blire mest bara nonsens-skriverier. 

Avsluuuut!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0