jag älskar dig.

aldrig att jag har haft en så konstig, underbar och alldeles kittlande känsla i hela kroppen som när du viskade de tre magiska orden i mitt öra, "viktoria, jag älskar dig..." och herregud, du förstår inte vad jag älskar dig, david!

de senaste dagarna har mest bara varit helt otroligt bra.
i måndags bjöd fabian på tårta och sen försökte david och jag plugga... det gick dåligt eftersom jag bara blir förtvivlad när jag inte förstår...
i tisdags (igår) kom fia hem, jag lyckades hjälpa david hitta en present till sin mami, sen gick vi bort o satte oss på piren och sen åkte vi hem till mig och david blev kvar liiiiite för länge... C:
idag har jag lyckats ta mig till um och apoteket och så jag har köpt en ask, silkespapper, band och blockchoklad. 
sen gjorde tillsammans med fabian chokladtryfflar till berit som present. eftersom hon fyllde år idag var det kalas och nästan hela familjen var på plats, så även david systersöner. sam kan vara världens sötaste ettåring och alfons kan vara världens charmigaste treochetthalvtåring. 

imorgon bär det av till göteborg med papi, sirkka o antonia. stan och liseberg skare bli. C:

nu ska det sovas, godnatten! 

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0