Och sen gick det bara utför...

Igår var det tänkt att Kajsa o Elin skulle komma hit o så skulle vi baka och bara mysa... Men sen hörde Nicke av sig och lite spontant drog vi, och elin på fest.
jag tänkte att "nä, men jag tar med kameran så kan jag inte dricka så mycket, typ en öl..." Jo, men visst! Två timmar senare kunde jag inte stå upp längre och kameran hade imorse ett enormt tumavtryck på linsen och mångamångamånga bilder, som jag inte minns. alls. HEJJA!

Ju mer elin berättar för mig, ju värre blir det. jag har uppenbarligen pratar oerhört öppet om mitt sexliv och legat raklång på köksgolvet.
"vad har vi lärt oss av detta nu då?" Jo, vi har lärt oss att jag inte klarar av gratis alkohol för att då blir jag jättejättefull...


jaja, usch, jag och kajsa var ivf uppe på ikea och käkade frukost idag, treeeeeevligt.

ska strax iväg på promenad med alexander för att sedan, ÄNTLIGEN, få träffa david som är hemkommen från hultsfred. 




den här bilden minns jag och sen gick det bara utför...

:*

Kommentarer
Postat av: Daavid!

Vadå? Vilket sexliv...?



tittar upp i luften, visslar och försöker se oskyldig ut...



:*

2009-07-25 @ 12:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0