Ronja, Israel-Palestina konflikten och klädhängare.

Bambambadam, har lekt med Ronja idag, hon är underbar. Bjöd henne på lunch som artonårspresent eftersom det känns onödigt att ge henne något hon inte har någon användning för ändå. och så var det mysigt också. Sen bjöd hon iof på kaffe tillbaka. C:
OCH!OCH!OCH! hahaha, när vi gick från bernads och var på väg in på stadium stoppar en 3-försäljare oss:

3-försäljaren Richard till mig: "Shit vad snygg du är! hur gamla är ni?"
Jag: "...ehm... öh.. sjutton..."
Ronja: "eeeh... arton.."
3-försäljaren Richard: "bara sjutton? då kan jag inte ge dig någon telefon, men du vill väl ha en? ja, det är klart, här! du får den av mig!"
Ronja: "Men jag vill inte ha nån telefon! jag har redan en och det är bra!"
3-försäljaren Richard: "Jaha.. nehe, jaja, men du! du är det sötaste jag sett, om du vill bli min fru, ska jag ta dig här och nu!"
Jag: "Ehm.. mmh.. tack, hejdå!"

Jag trodde att jag skulle dö. :) Men jag är glad att jag har david så att jag slipper såna...


Lyckades slutligen ta mig till biblioteket och låna lite böcker till min uppsats om israel-palestina konflikten idag. Åtta stycken blev det. (y) jag borde väl egentligen sitta o studera dem nu... men jag är inte så sugen på det faktiskt, även om de verkar rätt intressanta...

mami och pär satte upp min... öhm... klädhängare idag. äntligen. så nu kanske jag (om jag brottas mer med resten av kläderna) får plats med allt annat i byrån...


Nu ska jag lyssna lite till på Movits! och så ska jag dricka lite te och sen ska jag sova. och så ska jag sakna david och nils lite med.




:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0