a day in a positive thinking girl's life...?

Right...?
Jag är ju postitiva bruden nummer 1! Nä, eller jo... Eller jag vet inte.
Hon är inte det iallafall. Och det stör mig. Alltså, det stör mitt försök till att vara positiv 24/7.
Jag är så galet opepp på hajk så det är helt sjukt. Är så jäkla trött! GÅ EN OCH EN HALV MIL? NEJ TACK.
Jag behöver sömn. Massvis med sömn. Att faktiskt få ligga kvar i sängen tills jag bara tröttnar. NÄR SKA JAG FÅ GÖRA DET EGENTLIGEN?
Muse har löst sig. Bra. Tack.
Huuuungrig, borde... äta. och framförallt packa. Borde gå ner o hämta min sjal, mammas scoutskjorta, min regnjacka...
Måste köpa blåbärssoppa imorgon. eeeh, jag har inga pengar insåg jag nu. skit också.
JAG GER UPP NU, GODNATT!
Lunch med David o Sanna imorgon. (y)
Kommer sakna mitt hjärta i helgen...
Nä, P-O-S-I-T-I-V! Åh, vad jag är glad att jag ska sova ingenting inatt o kommer vara trött imorgon, det känns så bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0