hopplöst?

Eller det äre ju inte. Fast just nu känns det rätt hopplöst. Uppsatsen känns hopplös. Jag kommer misslyckas så hårt med själva uppgiften. Jag kan utan problem hitta på en massa om vad jag tycker om olja. Fast det får jag inte, inte bara ivf. Jag måste rikta den och ha faktakällor. Och detta tills imorgon. I'LL FAIL!

Men fram tills detta hemska har det varit en oerhört bra vecka. Frukost gört! Sen har jag inte varit så duktig på att vara i skolan heller... undrar lite hur min frånvaro ser ut... 5/11 lektioner är ingen bra prestation... fast ursäkten kan väl få vara utbildningsmässan igår. lite iallafall...
-
Balen går... framåt.
-
David är finast i världen. Bra lunch idag. :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0