bra ibland.

Även om den här dagen har varit aningen... seg, så har den ändå varit rätt bra. Var ungefär tusen år sen till fotot (50 min), men eftersom vi kollade på film om nån fotograf och sedan skulle fota panorama, var det rätt lugnt.
-
Annars satt jag ännu en gång och var irriterad på att det i en klass med 32 j'vla elever bara finns tre som kan engagera sig i något som berör hela klassen. Därför har jag nu mejlat ett åkeri, så jag får hoppas att de svarar...
-
Har haft ett "möte" med Denin om ljud och ljus. Det låter bra, men nästan för bra...
-
Annars är jag glad att spotify finns med min awesome playlist så att jag slipper sitta o lyssna till människor som bara gör mig så irriterad att jag nästan exploderar. Ibland är livet bra.
-
Och om Lasse är definitionen av en nöjd katt på morgonen när jag går upp och han ligger kvar i sängen, så är David definitionen av världens bästa pojkvän. Så äre bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0