en mac

Så, jag tänkte att nu när jag ju har en sprillans ny macbook pro 13", att det ju kan vara läge att blogga lite mer och lite mer aktivt.
SVF är helt fantastiskt och jag har aldrig älskar skolan såhär mycket.
Ehm... ja, jag berättade idag, för första gången, nästan, att jag är manodepressiv, vilket från början var lite vad den här bloggen gick ut på. Att jag var manodepressiv. Vet inte riktigt om folk fattade att det inte är så otäckt som det låter. Men ja, så är det ju iallafall.
Annars har jag för tillfället inte så mycket att tillägga, förutom att det ska bli trevligt att skriva lite igen. NAJS.
Godnatt och puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: hahaha, vad otippat! jag fattade inte ens vem du var först haha, eftersom du inte skrev nåt namn :P men vad kul :D tack så mycket! är allt bra med dig eller?

2010-09-10 @ 17:06:57
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0