En trött måndag

Så här sitter jag på min webb-lektion och har gjort nästan ingenting i en timme. Är så otroligt trött eftersom de fantastiskt söta små fyraveckorskattungarna har varit vakna större delen av natten. (De är bortstötta av sin mamma så jag har tagit hand om dem. Matar dem med kattmjölksersättning.) Har praktiskt taget suttit upp o sovit så har sjukt ont i ryggen. :C
Har haft en sjukt bra helg. Pizza, godis och O.C med Kajsa, firande av Davids far och min mor, sjungit i kyrkan... Och hämtat de små kissarna.
Måste försöka skriva en/ett (?) CV i eftermiddag, ska på anställningsintervju på Harrys klockan halv sex. Hade varit gött om jag kunde få det jobbet. Men nu ska vi inte hoppas på för mycket.
Tror minsann att kaffe inte har någon effekt på mig.
Nu ska jag sluta skriva ingenting och påbörja en/ett (?) CV.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0