Valet

Insåg just att vid förra valet, alltså rent logiskt för fyra år sen, åkte jag runt på en moped med ronja, simon och adam och hade långt blont hår, converse, baggyjeans, handväska (heh), och min blå, ribbade, långärmade tröja med glittriga knappar från BIK BOK. Vad konstigt. Det känns som att det är tusen år sen, men det är bara en mandatperiod. Jag menar, tänkt vad mycket jag som individ har hunnit med under en mandatperiod och tänkt vad relativit lite man som politiker/ parti hinner med under en mandatperiod.
Jag har fått slutbetyg från högstadiet, börjar gymnasiet, bytt gymnasium, tagit studenten, börjat på folkhögskola... Och det där är ju bara skolorna liksom. Jag har ju hunnit med tusen andra saker också. Som resor och nya vänner och erfarenheter.
Himla märkligt det där med åren.

Kommentarer
Postat av: elin

skål för att aldrig bli politiker then!

2010-09-16 @ 22:20:56
URL: http://jagheterelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0