"Det är inte onormalt att sätta på sin hund"

Jag har i några dagar funderat på om jag borde skriva det här eller bara låtsas som att jag aldrig har hört det, men så fort jag ser en hund kommer jag att tänka på det.
När vi väntade på bussen som skulle ta oss från Landvetter till Jönköping står det fyra män i ∼50 årsåldern snett bakom mig och snackar lite allmänt om sin Londonresa. Fyra helt vanliga män som skulle kunna vara pappor till vem som helst av mina vänner. Av någon anledning börjar de prata om sina hundar och jag har egentligen inte alls lyssnat på deras samtal tills jag hör detta:
A: Jag tycker inte det är onormalt att sätta på sin hund.
B: Näero, haru testat eller?
A: A fan, jag har gjort det. Hundjäveln rev mig i hela ansiktet.
Jag har varit i chock sen dess. Det kan vara det sjukaste jag någonsin har hört någon säga.
Så om det är någon som har en hund och en pappa som var i London i helgen...

Kommentarer
Postat av: Elin

:S

2011-04-17 @ 18:25:58
URL: http://jagheterelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0