Han som tuggar med öppen mun dör.

Detta är ett inlägg fullt ointressant om man inte är intresserad av snor, hosta, allergier och lösningen på detta problem.

Den här förkylningen/ pollenallergiattacken jag har dragit på mig verkar ha börjat ge upp. Inte hostan då, den har istället ökat, men snoret är det mindre av. Att jag åt en Loratadin Sandoz 10 mg till frukost kan ha gjort sitt. Om det är en pollenallergiattack då, såklart. Har inte egentligen någon egen tidigare erfarenhet av pollenallergi, eftersom jag antagit att jag varit förkyld varenda vår då jag alltid annars är förkyld osv..


Låten en rad nedanför är i sig inte skitbra, men jag älskar titeln.
Slagsmålsklubben – Han Som Tuggar Med Öppen Mun Dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0