Alla hjärtans dag

En oerhört informativ rubrik är det jag jobbar med här. För jag tänkte att ni kanske har missat att det är just den kommersiella dagen idag.
Tanken var ju att jag skulle gått upp klockan åtta o åkt skidor idag, men kom jag upp klockan åtta? Neeee. Kom jag upp vid elva? Ja.


Jag har hittills käkat frukost, duschat, sminkat mig (<3), gått ner till chokladfabriken och storhandlat samt gått till ica. Väl på ica råkade jag stöta på ingen mindre än Adam Eliasson, vilket är lite roligt eftersom vi förra året, när vi åkte till USA stötte på honom (alltså träffade, inte flörtade med) på flygplatsen i Göteborg.


Idag äre oerhört fint väder här i Åreland. Jag har därför solglasögon istället för glasögon idag.
Precis inkommen från -13 grader med vind. Väldigt frusen.


Lite puss o hjärtan här med. (Nej, min ögonsminkning är inte oerhört ojämn, det är ljuset här som är det.)



Kommentarer
Postat av: antonia

är det mina solglasögon?! för i sånna fall saknar jag dom

2011-02-16 @ 00:19:17
URL: http://antoniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0