Antiklimax, Åre och morgonsnygg

Nej, jag har inte gått o dött, jag har dragit till Åre. Kom fram med nattåget från Stockholm igår morse. Eftersom jag hade mutat Kim genom att betala hans bussbiljett från Jönköping till Stockholm hade jag nån att umgås med i söndags. Alltid trevligt. Aldrig trevligt är när man bygger upp världens förväntningar för att sen inse att saker o ting inte är lika underbart fantastiska eller  goda eller snygga som man hade fått för sig.
Typ om man bokat bord på en awesome restaurang och säger till alla den är awesome o att maten är awesome osv osv och när man väl kommer dit äre lite halvtaskig tråkbelysning, inga övriga gäster och helt okej, men långt ifrån awesome mat. Och dålig musik.


Mer om Åre senare, stannar ju ändå här till och med onsdag nästa vecka.
Som rubriken lovar kommer här lite morgonsnygghet. För ja, jag är snygg på morgonen. To prove my point:


Den här var bara för att visa att jag har snygga ögon.


Den här var för att visa mina fina tuggummibubbla.


Den här för att det är synd om mig som har spruckna läppar och tuggummi på läppen (även om det några timmar sen nu, så jag har fått bort tuggummit.)


Här...


...och här lekte jag bara med lite effekter.


Så varsegoda, lite att drömma om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0