Hänger i huvudstan lite ba.

Y0, all mah fanz!
Tågresan igår gick bra. Alltså själva resan i sig då. Inga förseningar, maten tog inte slut och tåget stannade inte plötsligt ute i ingenstans.
Men jag hade huvudvärk hela resan och en man i en förmodad 55 årsålder (insåg senare att han kan ha varit varsomhelst mellan 30 och 55, men troligen närmare 55 än 30) som praaaaatade och tjatade om allt möjligt och aldrig slutade. När vi kommit till Gävle började hela tåget lukta som förbränningsverket i Linköping. Äckligt alltså.
Och tanten bredvid mig var väldigt dålig i magen. Väldigt dålig.
Men jag var snygg! All that counts.
Jag blev, enligt plan, hämtad på stationen av faster och kusini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0