Hejhej andra klass. Hejdå Åre.

Har idag hängt med Neo till skolan, jag poppis. Kul. Fler fanz.
Har en bra hårdag också, näiz.
Hoppar på tåget mot Stockholm o kusiner om en timme. Hade tänkt se ungefär åtta timmar film, eftersom hela resan tar åtta timmar. Blir hämtad av faster på stationen i huvudstan (så nej, mamma o pappa, ni behöver inte oroa er och ja, jag har pratat med henne om detta och nej, det är inga problem).
Nu ska jag fortsätta va snygg o hänga lite till med the Jansson/Lindeberg-family och INTEGLÖMMAATTSKRIVAUTBILJETTEN.




PUZZ PÅ ER ALLA MINA FANZ!

Kommentarer
Postat av: Raul

Det är lite oroande att märka att jag har vant mig vid att jag oftast inte behöver oroa mig för dig.



Pappa

2011-02-16 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0