Jag - den nya terroristen

Jag tror att jag börjar förstå de som utför terrordåd. Alltså inte de som utför jihad, utan de som helt sonika går o skjuter ner 12 pers på ett sjukhus i Seattle (ja, jag vet att det är ett avsnitt i Grey's Anatomy, men jag kan väl få låtsas att det är på riktigt).
Jag har nu suttit med småpill för kyrkans församlingsblad som jag är redigerare för (säger man så...?) i två månader. Jag börjar bli lite trött på det hela. Jag är lite trött på att alltid få samma synpunkter från fem olika människor bara för att de inte klarar av att använda sig av en maillista. Jag är lite trött på människor som tror att de uttrycker sig så väl, men bara gör mig och alla andra ännu mer förvirrade. Jag är lite trött på att det här tar upp all min lediga tid. Jag är lite trött på att flytta den där bildtexten en halv punkt upp, en fjärdedels punkt ner, en punkt åt höger, en komma åtta punkt åt vänster och sen slutligen flytta tillbaka den till den platsen den var på från början.
Så ja, jag förstår terroristerna. Jag hade idag, om jag inte var i Åre, troligen gått till kyrkan och kastat ägg på hela fasaden för att jag är så trött på skiten just nu. (Jag skulle aldrig klara av att spränga nåt eller skjuta nån och ägg går tvätta bort, även om det luktar äckligt.)

Kommentarer
Postat av: elin

haha viktoria goes from äggkastad till äggkastare (Y)

2011-02-15 @ 18:48:44
Postat av: Anonym

älska färgen på naglarna!!!!!!!!!!

2011-02-18 @ 03:52:35
URL: http://fettarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0