kluriklur

Har funderat på halva dan på vad jag skulle kunna skriva om. Har ju mitt nya (fantastiskt fina) nagellack att visa upp. Och lite väder. Typ väderväxlingen mellan igår och idag. Eller fina bilder på mig o Neo. Eller bara Neo. Han gillar photo booth ganska mycket.
Eller så skulle jag kunna skriva om hur jobbigt det är att vara en oerhört sällskapssjuk person i ett hus där folk somnar klockan nio en fredag.
Men nä, det blir inga långa inlägg om nåt av det där just nu. Kanske imorgon.
Just nu lyssnar jag på jazz och tänker på Nils. Passar på att sakna honom lite också. Och så tänker jag på att Kajsa åker till Australien i en hel graviditetsperiod om tre och en halv vecka. Och att Elin kommer fortsätta bo i Skåne till i början av juni. Och att Camilla flyttar till Skåne om två veckor. Jag som inte gillar Skåne. Skit.
Det är förresten "jazz på svenska" av Jan Johansson, så jag vet inte om det är "riktig" jazz. Jag är rätt kass på jazz. Hehehehe, det rimmar.
Kanske är bättre att jag tar o somnar lite.
Jag gör det, godnatt. Här kommer en bild att drömma om.
Och tänk vilken lyx! Både nagellacksbild, nånting i stil med dagens outfitta, väder och... Nä, det var nog allt.

Kommentarer
Postat av: elin

du är så fin

2011-02-12 @ 22:03:38
URL: http://jagheterelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0