Okej och SKOR <3

Jag är okej. Det är inget fel med mig, ni kan vara lugna.
Idag har jag vart o outlet-shoppat med världens bästa kusini. Jag har köpt skor. Som jag är kär i. På riktigt. När jag köpt dem fick jag samma känsla som när man är nykär. Att jag har en sjuklig relation till skor är ett faktum. Jag köpte en ganska najs tröja också. Och jag har äntligen fått smaka på macarons och OH. MY. GOD vad gott! Vi ska göra ett försök till att baka egna sen.


Såhär ser skorna ut.  Fast de ser väldigt fula ut nu... :(


Jag är extremt nöjd eftersom jag från början inte kunde bestämma mig och sen när jag frågade expediten vad hon tyckte visade det sig att jag kunde köpa både två för mindre än jag trodde att de med snörning kostade. Alltså två par Vagabond skinnskor för 425:- när de egentligen skulle kostat 1750:- tillsammans.
Värt.


Såhär ser de ut från sidan, båda två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0