Skönhetens förfall

Jag är ju som bekant ganska (läs: oerhört, extremt, sinnesjukt) mån om mitt yttre.
Om jag inte får duscha en dag äre ju liksom DISASTER. Att ha ett nagellack som inte är perfekt till min klädsel eller som börjat flagna får jag panik. Att få sminka mig är en av mina stora passioner här i livet.
Men så åker jag till Åre. Har inte träffat någon annan än Berit o Neo i fyra dagar och börjar (uppenbarligen) känna lite att "nää, inte så viktigt att va snygg längre". FÖR JAG MENAR, HUUR SER JAG UUT?! (se bild nedan)
När jag duschade igår (eftersom jag inte gjort det på TVÅ, (OH. MY. GOD.) dagar) varken sminkade jag mig eller fixade håret så idag ser jag ut som en slickad katt, typ. Jag har mjukisbyxor och en skitig hoodtröja.
JAG HAR INTE RAKAT ARMHÅLORNA SEN I TYP LÖRDAGS (kan till och med vara fredags).


Men idag ska jag äntligen åka in till byn o få visa upp mig. Får hoppas att jag blir lite mer mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0