mars 2009?

Lyssnar på Florence Valentin o känner att det lika gärna hade kunnat vara våren 2009 just nu. Med popadelica och förfest i min trädgård. Och gymnasiet.
Har vart lite ont om blogg här i några dagar. Har ju börjat skolan igen efter att ha vart ute på äventyr i två veckor.
Efter måndagens jättedålig start har det bara blivit bättre. Fikade med världens bästa Tom, hade inte träffat honom sen nyårsafton(!).
Har träffat lite Martin och lite Bästsanna också. Och hängt en massa på Kalles rum med Bästsuss och Nick.
Igår var jag på stan med Världensjättebästastebästkajsa och köpte en massa fina saker. Sen gick vi till Bongo. Idag har jag haft en sån jävla huvudvärk så jag kände att jag ville dö lite en stund (några timmar). När jag vaknat upp med Kajsa vid min sida spenderade vi några krävande timmar på a6 o prickade av resten av hennes shoppinglista inför Australien.


Såhär sliten och halvdöd var jag imorse.


Sen kastade jag mig in i duschen o upp till a6 några timmar och kom hem o satte mig väldigt oergonomiskt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åååh älskar att sitta oergonomiskt!

2011-02-26 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0