rubrik med htmlkodning (fast det ser inte ni)

Vi lär oss om htmlkodning. Eller, vi lär oss om hemsidor egentligen. Men just nu htmlkodning. När jag såg rullisten med typ tvåhundra olika kodningar och minns det fina med alla 90-talisters uppväxt - Lunarstorm.

Om lunarcrewet inte hade bestämt sig för att modernisera Lunarstorm på så vis att man inte längre använde htmlkoderna, hade jag (och säkert alla andra 70, 80 o 90-talister) vart expert(er) på det här med htmlkodning.
MEN, eftersom lunarcrewet bestämde sig för att just modernisera så kan jag inte. Och jag fattar inte nu. Och jag mår illa och känner mig bakis för att jag drack alkohol i FÖRRGÅR och jag vill bara ligga i sängen hela dagen! Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0