handbolls VM handbollsVM hand boll s V M ?

Det här med att jag hatar sport är inget någon egentligen kan ha missat. Men under helgen hade vi det norska handbollslandslaget (eller om det var deras support, jag har inte så bra koll) på middag på Harrys och jag började nästan tycka att jaa, men joo, sport är ju ganska okej ändå.
Men så igår skulle jag i vanlig ordning åka med bussen från stan och hem. Inget konstigt eller komplicerat med det. Om det inte vore för den jävla sporten. Detta jävla handbolls VM/ handbollsVM/ hand boll s V M.
Det isländska handbolsslandslagets support upptog all plats på hela bussen. De fyllde även hela bussen med en jävla massa oljud. Men visst, jag kan väl leva med att folk skriker mig på ett något speciellt nordiskt språk i örat. Jag kan leva med att de luktar sprit. De är glada, de ska få se sitt handbollslandslag spela i Kinnarps arena. Roligt för dem.
.
Hade jag tagit ettan med tretton byte bara för skoj skull trodde busschaffören, eller trodde kanske de isländska handbollssupportrar att jag tog den bussen för skoj skull?
NEJ DET GJORDE JAG INTE!
Och inte kom jag med tretton heller eftersom hela jävla bussen var fylld med isländska handbollssupportrar. Därför kom jag inte hem tidigt, precis som vanligt, även om jag låtit bli att gå på stan i nån timme innan jag faktiskt hoppade på bussen. Utan jag åkte till mamma och somnade på hennes säng med jackan på och katter på magen. Trevligt, i och för sig, MEN jag var inte sugen på det just då.
.
Om en stund ska jag skriva om en av de roligaste saker jag vet.

Kommentarer
Postat av: Peyton3489

Very Good! I love it.

2011-06-10 @ 08:38:27
URL: http://peyton3489.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0