Ånger

Jag ångrar sällan saker jag gjort. "Allt jag gjort formar mig till den jag är idag" är något jag försöker leva lite efter. Det gör även att jag ofta säger vad jag tycker utan att fundera så mycket över vems kusin som kanske lyssnar och jag skäms nästan aldrig över det heller.
Men så kommer det gånger då jag ändå gör så oerhört dumma saker. Och så går jag och ångrar mig hur länge som helst. Och sen ska man bekänna sin dumhet och då ångrar jag det också och tänker att det bara hade varit bättre att låta bli allt från början. Eller ignorera att det hänt.
Det dummaste är att först ångra, sen ignorera, bekänna och slutligen ångra att man bekände och återgå till att ignorera.

Kommentarer
Postat av: Nadin

Så sant faktiskt! Känner så med haha xD Vad har du nu gjort? :P

2011-03-05 @ 23:27:25
URL: http://Nadinz.n.nu
Postat av: camilla

>< vad är det nu du ångrar då?

2011-03-16 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0