Me and my tattoo.

Life is quite here.
Det finns ju de som jobbar enligt mycket snack o lite verkstad. Jag kör tvärtom - lite snack o mycket verkstad.
Eller ok, jag har väl pratat om den här tatueringen ganska länge och nu är den gjord.
Som mamma sa "Halsmandlarna nästa!", för det gjorde inte så ont. Det kändes ungefär som när armen har somnat o den vaknar till liv igen, så sticks det lite i armen. Fast när han gjorde det sista, "life" närmast armvecket kändes det som att nån nöp mig jävligt hårt samtidigt. Tror att Toni fick mest ont, krama hand hårt med ringar är inte så kalas. Men det var inte så farligt, så jag gör nog en till, men det får vänta ett tag.




För er som inte fattar vad det betyder; Livet är liksom här. Nu. Det är nu eller aldrig. Lite som carpe diem, fast inte carpe diem.

Kommentarer
Postat av: Lauritzkatharina

Keep the good works comming.

2012-06-15 @ 13:23:01
URL: http://lauritzkatharina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0