O så lite halsfluss på det, tack

Det har varit väldigt dåligt bloggande, jag vet, förlåt. Jag har liksom inte varit hemma sen i onsdags. Jag har fått halsfluss. Igen. Väldigt roligt tycker jag. Himla gött att inte kunna andas, prata, harkla sig, hosta, svälja, gäspa eller skratta. Jag får förhoppningsvis penicillin imorgon.
Och det här med hypokondri, har det gått lite väl långt när man får lätt panik när man inte hittar febertermometern?
Men ja, jag har som sagt inte varit hemma. Bosatte mig lite hos Toni (ja, vi är tillsammans) o så kanske. Och nu tänker ni nog "vadå Toni? Gick inte det lite fort?" och jo, det kan man väl säga att det gjorde, men löv at först sajt kan man inte göra nåt åt. Vi gifter oss om 34 dagar också.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0