Tatuering o så

Jag sitter ofta och dreglar på den här bloggen (som för tillfället har flyttat hit) och vill såååå gärna tatuera mig. Det är så jädra snyggt, men jag vågar inte riktigt eftersom jag tror att det kommer göra så jädra ont och jag tycker inte om att få ont. Men den dagen jag lyckas övervinna min rädsla ska jag tatuera in nåt i den här stilen. Fast istället för att skriva "be the change......" ska jag skriva "life is quite here.".


Jahaja, annars då? Jorå, halsen är fortfarande fetare än KFC's trognaste kunder. Börjar verkligen fundera på om det kanske inte vore en bra idé att operera bort halsmandlarna trots allt. Det enda som talar emot är att jag tror att även det kommer göra så jädra ont.
Det finns en bra sak med att vara sjuk - Toni kommer hit o sover med mig. Han blir uppenbarligen aldrig sjuk. Kul för honom, kan man ju tycka.

Kommentarer
Postat av: Daavid!

Att operera bort halsmandlarna gör inte särskilt ont då du är nedsövd, men när jag var 5-6 år och skulle göra det var jag också jätterädd för jag trodde de skulle göra ont ändå :)

2011-03-18 @ 09:47:02
URL: http://dawie.blogg.se/
Postat av: antonia

du kommer typ dö av smärta efteråt......

2011-03-18 @ 13:24:36
URL: http://antoniiaa.blogg.se/
Postat av: vikk

det är ju eftersmärtan jag tror jag gör ont, inte själva operationen.

2011-03-19 @ 16:37:36
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0