Amazing that we got this far.

Har en ny favoritlåt just nu. OneRepublic – Secrets och för er som inte har typ Spotify Premium eller Unlimited finns youtube-länken här.
När jag var sex började jag spela fiol. Jag slutade när vi flyttade hit, till Jönköping, för nio år för att jag inte orkade öva på läxorna och få kramp i fingrarna. Fast jag vill minnas att jag var ganska duktig. Fast jag kommer ihåg att Frida som spelade cello var bättre än mig när vi spelade i ensemblen. Osäkert om det sporrade mig eller gav mig sämre självförtroende. Både och kanske.
Anyways, min poäng med det hela är att anledningen till att jag älskar Secrets är just för cello/fiol-spelet.

(Hehehe, två månader med Toni idag. Töntigt och mysigt. Puss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0