Finnjävlar.

Det kan möjligen vara tredje gången jag pratar om finnar här. Alltså inte de som kommer från Finland utan om de äckliga talgfyllda prickarna man kan få på huden (i huden?). Även kallat acne. Det har alla dessa gånger handlat om det faktum att jag aldrig får finnar och blir lika irriterad och förvånad varje gång. Jag har liksom bäbisrumpahud på hela kroppen, nästan. Men den senaste veckan har jag börjat få en massa finnar, på jävligt märkliga ställen. Typ benet, nån cm under ögat där det gör svinont att klämma dem och nu en på armen. Nummer två på armen denna veckan till och med. Fast denna är större och äckliga. Rödare och gulare. Och mer envis än mig. För hur mycket jag än klämmer och peter och har mig är den där. Klias och gör ont. Jag gillar inte alls. Jag hatar till och med.
KOLLA HÄR LIKSOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0