Linsjävlar.

Vår lilla Hussatan har ju, som jag skrev igår, snott och gömt mina glasögon. Det resulterade i migrän igår. Idag tänker jag minsann vara frisk, så jag satte i linser. Jag gillar linser, egentligen. Asgött att kunna ligga på Tonis bröst utan att jag måste bli blind först och inte kan se in i världens finaste ögon (det blir mer blått suddsuddsudd). Men grejen är den att mina linser suger. De är skitsvåra att få i och kliar så in i jävlar. Och de korrigerar inte mitt brytningsfel. Sux ass. Vi får se om de får sitta kvar hela dagen... Just nu verkar det inte riktigt så alls.
Oklart varför mitt högeröga ser ut som ett svart hål och vänsterögat ser brun-svart ut... Jag har gröna ögon, inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0