Lite Nikon-tid (med bilder)

Ibland glömmer jag bort hur mycket jag älskar min kamera. När jag fick den av min käraste mor i sjuttonårspresent (är det ett ord?) för snart två år sen tog jag typ trehundra bilder om dagen. När jag vred om från off till on idag har jag inte tagit en enda bild sen påskdagen och då var det Toni som tog senaste bilden. Men jag passade iallafall på att ta en massa bilder på det snyggaste och mest tacksamma motivet jag vet - mig själv. Tänkte att jag kunde uppdatera min profilbild på facebook. Kunde först inte bestämma mig för om det skulle bli den här:
Eller den här bilden (som det till slut blev och givetvis ville lägga sig ner):
Ett stycke London-bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0