Nu jävlar!

Nä, nu jävlar ska jag ta tag i det här. Det här rummet. Jag tror att sist jag, personligen, städade var typ... Okej, jag ska inte ljuga, jag minns ärligt talat inte när jag faktiskt städade det här rummet med dammsugare och golvmopp senast. Jag vet bara att mamma hade städat fint när jag kom hem från USA förra (!) vintern. Osäkert om hon moppade då dock... Det kan alltså eventuellt vara några år sen sist.
En av anledningarna till att det ser ut som det gör (förutom det faktum att jag hatar att städa och inte vet hur man hänger upp och lägger tillbaka saker) är för att jag har liiiite för mycket kläder. Typ väldigt för mycket. Och då har jag ändå två hem plus Tonis rum att sprida ut dem i.
Så här ser det ut just nu.
Tittar man noga kan man faktiskt se den lilla, fina, rosa handdammsugaren och den fina, rosa, blommiga sopskyffeln under klädhögen.
Heja på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0