Photosession med kakorna. Och tom.

Har äntligenäntligenäntligen min egen dator igen. Det betyder inte bara att jag har alla mina älskade adobe-program utan att jag också kan ta en massa fantastiskt vackra bilder i photo booth. Eftersom det blir så högkvalitativa bilder förstår jag att ni är mycket glada.
Tom bor här en natt igen. Det innebär påfyllning av kylskåpet hos fam Mars/Mars Carlson/ Carlson Mars/Katterna. Vi köpte och tillagade tortellini med grädd/ostsås. Kanongott. Och helt sinnessjukt äckligt mättande. Vi köpte kakor också. Så nu sitter vi och dör.
Och ja, juste. Jag har världens finaste och bästa pojkvän i hela världen. Och jag har flyttat in i hans kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0