Skitmorgon och hussatan.

Jag tror att det bor en hussatan i vårt hus. Som en husalv fast det är Satan som har skickat den.
I helgen kunde jag omöjligen hitta min deo. Den försvann någon gång mellan det att Toni lånade den i mitt rum runt halv fem till jag själv skulle ha den hos Alexandra i Bankeryd. Den ligger inte någonstans i mitt rum. Den finns inte i Tonis bil. Den är helt enkelt borta. Men okej, det är en deo. Jag kan leva med att behöva köpa en ny.
Idag när jag inte bara vaknar med dundrande huvudvärk och svettig som en gris efter mardrömmar hela natten, kan jag inte heller hitta mina glasögon. Försvinnandet av dem är ännu märkligare. För de har trollats bort någon gång mellan det att jag la ifrån mig dem igårkväll innan jag gick och la mig runt ett och jag vaknade idag 07.22. Borta! Puts väck! Jävla hussatan.
Juste, Pärs bil åt upp min ring imorse också.

Kommentarer
Postat av: mamma

...och hussatan hade gömt min top i tvättstugan, den jag skulle ha på mig idag på bolagsstämman. Hittade den otvättad när jag tog ut den rena tvätten ur tvättmaskinen. Bara att handtvätta.

Och sen gömde han mina solglasögon också.

Så jo, jag tror nog att det bor en liten Hussatan hemma oss oss.

2011-05-09 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0