En lång bra, dålig och händelserik helg.

I fredags sprang jag runt lite på stan med Elin och hittade den perfekta klänningen. Den är så fin att jag vill bo i den resten av mitt liv, typ. Köpte även, för första gången sen i typ åttan, långa blingiga halsband som också är så fina att jag aldrig vill ta av mig dem.
Sen åkte jag fram och tillbaka mellan mina hem för att slutligen afterworka med Toni på Hemma. Vi fick jättegoda och jättefina efterrätter(!). Sen gick jag till en lång och seg jobbkväll och Toni åkte till Ljungarum för invigning av tatto nation. Jag firade mitt ettårsjublieum på Harrys genom att bli bjuden på en äppelpaj av Stefan när vi åt den traditionella nattamaten på McDonalds på a6.
I lördags vaknade jag skitsent, gick upp tjugo i fem och var svinarg på Toni. Sen gick vi och åt på East End, fortfarande svinarg, ledsen, besviken och allt därtill. Sen åkte jag till jobbet. Betydligt mer att göra men det måste det ju också vara ibland. Sen var jag en svinig flickvän och sen kom Toni och idag vaknade vi glada, kära och älskade (ja, älskade) med Lasse på Tonis huvud.
Har lyssnat på världens bästa Beyonce ungefär hela dagen och hämtat ut världsfina skor. Har pluggat och ska nog sova snart. Om Toni blir klar med tvätten av sina fäljar...
(Det hade varit en bild på mina nya glasögon här om jag skrivit på min egen dator och inte på Mikas.)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0