Optical teeth whitening effect och sju månader.

Idag har jag ett läppglans med en "optical teeth whitening effect". Ser mina tänder vitare ut? Har ju förresten på mig mina nya glasögon också, bara ena paret dock. (Hade ju sett jävligt konstigt ut om jag hade haft båda glasögonen på mig samtidigt...)



Och sen så hade jag och Toni varit tillsammans i sju fina månader idag med. Fint.
Imorse var han världens bästa pojkvän/helt enkelt bara människa och gick upp typ två och en halv timme för tidigt för att äta frukost med mig. Det hann jag inte och dessutom gillar jag inte frukost så Toni gjorde mackor till mig som jag kunde ta med mig. BÄST? Svar ja! Jag ÄLSKAR den mannen!
När jag väntade på bussen gick jag in på konkurs-Ica på Juneporten och köpte sÅ jÄvLa GoDa klementiner! Jag har varit sugen på det i typ hundra år, var sååå gött!
Idag har vi TV, nu ska jag fokusera på Danjo.
PUSS!
P.S
Varför ser det ut som att jag har typ peruk på mig idag? Eller en tupé eller nåt... OBS! Jag har inte deeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0