Rubrikjävel.

(Kände att rubriken "bra helg" var lite väl tråkig.)
Har haft en bra och väldigt arbetssamhelg. After workade med Ronja i fredags och jobbade efter det. Vaknade runt två i lördags och började jobba vid fem. Igår vaknade vi runt tre av att Tonis mamma ringde och väckte oss. Sen körde vi henne till stan och efter det åkte vi till hans pappa och drack kaffe. Kom hem runt sex och efter det gjorde jag inte särskilt mycket alls. Hjälpte Antonia med sin reportageläxa, pratade med Ronja i telefon, tvättade håret med olivolja vilket var typ det bästa jag gjort mot mitt hår ÄVVÖR! Det är mjukt som kattungar. Sen kollade på sex and the city (eftersom Toni ringde och sa följande "om jag kommer till dig om typ sex minuter, kan vi snälla kolla på sex and the city som börjar om sju minuter då?"). Väldigt bra söndag som avslutades med toast.
Nu: måndag en, vad det verkar, bra vecka framför mig.
Det blir nog bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0