Februari 2011.

Februari var en väldigt händelserik månad. Jag gjorde ett halvdåligt bokomslag till en obehaglig bok och åtta dagar in i månaden åkte jag till Åre. Spenderade två veckor på en av Sveriges finaste platser. Shoppade för typ 300 kronor på Åre Chokladfabrik, tog massa photoboothbilder med Neo och följde med honom till skolan. Egentligen åkte jag dit på praktik, men mycket sånt blev inte gjort, tyvär.
Jag berättade om några av mina många tvångsbeteenden och åkte ner till Stockholm och kusiner. Gick på Fotografiska muséet och fikade med världsbästa kusinen.
Jag ritade en tjock prinsessjävel och fick en oerhörd beslutsångest. Och hade en oerhört effektiv helg.


Neo, photobooth och jag.


Tjock prinsessjävel.


Världsbästa kusinen och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0