kort-diet, debattsändning och så vidare.

Haha, ja, som alla kanske kunde räkna ut redan från början funkade det här med dieten inte särskilt bra. Jag höll den i... Hela 17 timmar (!). Sen höll jag på att dö, typ. Tänkte istället göra som Lovisa sa och minska på kolhydraterna istället, inte plocka bort dem helt och ersätta dem med fett.
I förrgår hade vi debattsändning. Det gick bra och var bra och så otroligt skönt att få gjort att vi firade det hela med att gå till Akademien. Eftersom det var onsdag i förrgår slutade bussarna gå halv ett. Därför var jag tvungen att gå de fem kilometrarna från Tändsticksområdet till Vättersnäs. När jag väl kom hem och in var jag så oerhört skitkall efter som 20 den strumpbyxor och låga Converse inte är rätt vandringsoutfit i en och en halv timme i -6°. Min förkylning gjorde sig lite sämre och nu har jag alldeles ont i halsen. Roligt.
Ikväll är det invigning av På Strand och jag ska jobba. Det är alldeles gratis att gå dit så det tycker jag att alla ska göra.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0