Sommar och sånt.

Sen jag skrev sist har det hänt en del. Var hos Världens Bästa Elin på Mallorca 17-25 juni och det var ju jäkligt trevligt.
Under tiden flyttade Toni in i vår nya, enorma lägenhet. Sen fyllde jag 20 och får numera gå till systemet om jag vill.
Två veckor senare dog min fina älskade farmor och den här texten kommer jag läsa på hennes begravning.
Var på Liseberg med bästa Sofie, Angelica och Emma, bakfulla, trötta och sjuka och innan det åt vi skaldjursplatå på piren.
Och jag och Toni har tatuerat oss likadant.
Den 20 juli åkte jag med Älsklingskajsa till Kreta i en vecka och bodde på lyxigt lägenhetshotell, vandrade 1,6 mil i Europas längsta ravin och åkte båt på jätteblått vatten ut till Gramvoussa och Balos Bay.
Igår var jag, Toni och Nicklas ute hos deras pappa och firade Nicklas som fyllt 21. Och så fiskade vi. Jag och Toni fick en liten fisk som släppte kroken precis när vi skulle dra upp den i båten.


Nåväl. Det kommer lite mer bilder framöver. (Ska försöka att inte vara lika dålig på att lägga upp bilderna som jag var på min månadsuppdelade årskrönika...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0